Tekst łatwy do czytania (ETR)
Kim jesteśmy?
Polskie Patriotki to strona o kobietach, które kochają Polskę. Pokazujemy ich historię i działalność.Co znajdziesz na stronie?
- Stronę Główną
- O Eurocentrum
- O projekcie
- Aktualności
- Sylwetki Polek Patriotek
- Quizy i Testy Wiedzy
- Kontakt
Dodatkowo:
- Opisy sylwetek bohaterek.
- Artykuły o ważnych wydarzeniach.
- Wywiady i reportaże.
- Galerię zdjęć.
Jak używać funkcji dostępności?
- Kliknij okrągły, czerwony przycisk z ikonką ludzika w prawym górnym rogu ekranu.
- Otworzy się menu „Dostępność”, w którym znajdziesz wszystkie opcje:
- Kontrast + – zwiększa kontrast kolorów.
- Duży tekst – powiększa czcionkę.
- Odstępy między tekstami – zwiększa odstępy między wierszami i akapitami.
- Zatrzymaj animacje – wyłącza animacje na stronie.
- Ukryj obrazy – ukrywa obrazy dekoracyjne.
- Przyjazny dla dysleksji – zmienia czcionkę i układ na bardziej czytelny.
- Podświetlenie linków – wyróżnia odnośniki po najechaniu.
- Kursor – zmienia wskaźnik myszy na większy lub o wyższym kontraście.
- Podpowiedzi – pokazuje dodatkowe dymki informacyjne (tooltips) z opisami.
- Wysokość linii – reguluje odstępy miedzy linijkami tekstu.
- Wyrównanie tekstu – pozwala wybrać wyrównanie: lewo, prawo, wyśrodkowanie lub justowanie.
- Nasycenie – pozwala dostosować intensywność kolorów grafiki.
Jak zgłosić problem?
Jeśli coś nie działa lub jest nieczytelne:- Napisz: kontakt@polskie-patriotki.pl
- Zadzwoń: +48 62 736 10 27